مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 01:102023-01-15اقتصادي

 آغاز به کار ادارات سمنان با 1.5 ساعت تاخیر/ ادامه غیرحضوری بودن کلاس های درس 


همه ادارات، ارگان ها و سازمان های دولتی این استان دوشنبه 26 دی ماه 1401 فعالیت خود را با تاخیر و از ساعت 9 صبح آغاز خواهند کرد.

- ایسنا/سمنان  معاون استاندار سمنان گفت: همه ادارات، ارگان ها و سازمان های دولتی این استان دوشنبه 26 دی ماه 1401 فعالیت خود را با تاخیر و از ساعت 9 صبح آغاز خواهند کرد.

  محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان سمنان با اعلام این خبر گفت : به علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکین خانگی ، همه ادارات ، سازمان ها، ارگانها ، شرکتهای دولتی و بانکهای استان سمنان روز دوشنبه 26 دی ماه 1401 فعالیت خود را با تاخیر و از ساعت 9 صبح آغاز خواهند نمود.

وی همچنین افزود: فعالیت مراکز آموزشی (به جز مدارس دارای تاسیسات سوخت مایع) به صورت غیر حضوری و در بستر شاد و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ و ساعت اعلام شده برگزار خواهد شد.

جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان گفت: فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاه های استان سمنان همچون سایر سازمانها و ادارات دولتی از ساعت 9 صبح آغاز و تصمیم گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم نیز بر عهده روسای دانشگاه های استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 آغاز به کار ادارات سمنان با 1.5 ساعت تاخیر/ ادامه غیرحضوری بودن کلاس های درس 

 آغاز به کار ادارات سمنان با 1.5 ساعت تاخیر/ ادامه غیرحضوری بودن کلاس های درس